Το ότι οι εξαγωγές είναι μια σίγουρη μέθοδος διεξόδου από την οικονομική κρίση και το ότι αποτελούν το οξυγόνο της εθνικής μας οικονομίας είναι πράγματα κοινά αποδεκτά.Γνωρίζοντας λοιπόν πόσο σημαντικές είναι οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων τόσο για κάθε μεμονωμένη επιχείρηση όσο και για την Εθνική μας Οικονομία, πρέπει καταρχήν να συνειδητοποιήσουμε ποιες είναι οι στοιχειώδεις απαιτήσεις μιας επιτυχημένης εξαγωγικής δραστηριότητας.
Άρθρα & Στατιστικά Εμπορίου
19
Feb2015
2014: Το πανόραμα της ελληνικής αγοράς μπύρας
by Λεωνίδας Κουμάκης / 19/02/2015 / Μπύρα, Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst), Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst)
Οι εισαγωγές μπύρας το 2013 υποχώρησαν, έστω και λίγο, αλλά η τάση μείωσης των εισαγωγών επιταχύνθηκε το 2014. Παρ΄ όλα αυτά, οι εισαγωγές μπύρας παραμένουν υπερδιπλάσιες των εξαγωγών μας.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής αγοράς μπύρας το έτος 2014 μπορούν να συμπυκνωθούν:
στην (νέα) υποχώρηση της αγοράς (2% - 3% περίπου) διατηρώντας την τάση μείωσης της συνολικής αγοράς μπύρας της τελευταίας πενταετίας παρά τον αυξημένο τουρισμό – ρεκόρ ο οποίος σε συνδυασμό με το καλοκαιρινό Μουντιάλ της Βραζιλίας δημιούργησαν ευκαιρίες αυξημένης κατανάλωσης ζύθου,
στην συγχώνευση της «Ολυμπιακής ... (...)
03
Feb2015
Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα η 2η ΕΞΠΟΤΡΟΦ, μια έκθεση που απευθυνόταν κυρίως σε επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών, αλλά και στο ευρύ κοινό. Τη φετινή χρονιά η έκθεση ήταν αφιερωμένη στις περιφέρειες του Ιονίου, του Νοτίου και του Βορείου Αιγαίου, τρεις περιοχές που έχουν να προσφέρουν στον εθνικό κατάλογο προϊόντων, μια πλειάδα εξαιρετικά ποιοτικών, αλλά ταυτόχρονα και σπάνιων προϊόντων που πολλά από αυτά παραμένουν άγνωστα όχι μόνο στο εξωτερικό, αλλά ακόμα και στους καταναλωτές της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Συνολικά 200 και πλέον εκθέτες παρουσίασαν τις δημιουργίες τους, ... (...)
30
Nov2014
Εντείνεται η συγκέντρωση σε μεγάλους ομίλους: Οι 10 κορυφαίες αλυσίδες λιανικής / χονδρικής της χώρας ισχυροποιούνται διαρκώς, διευρύνοντας το δίκτυο των καταστημάτων τους. Η Ελληνική αγορά στον τομέα των αλυσίδων λιανικής / χονδρικής συνέχισε και την περίοδο 2013 και 2014 την συγκέντρωση της σε μεγάλους ομίλους με εντονότερους ρυθμούς, παράλληλα με την συρρίκνωση της συνολικής αγοράς το 2013 κατά ένα επί πλέον -4% περίπου, σε συνέχεια της αντίστοιχης μείωσης του 2012 που ξεπέρασε το -8%. Για το 2014 οι προβλέψεις είναι «αισιόδοξες» σε σχέση με την συνεχή μείωση του όγκου των λιανικών πωλήσεων τα τελευταία χρόνια αφού αναμένεται μια, έστω ... (...)
05
Nov2014
Εν έτη 2014 και η Ελλάδα δεν έχει ακόμα αποφασίσει τη στρατηγική που θα ακολουθήσει για το βάση στοιχείων, πολυτιμότερο αγροδιατροφικό προϊόν της, την ώρα που αρχίζει να απειλείται και από νεοεισερχόμενους ανταγωνιστές (Τουρκία, Τυνησία).
.
Εισαγωγή
Είναι γεγονός πως κάπως όψιμα φαίνεται να αναγνωρίσαμε την αξία της πρωτογενούς παραγωγής για την εύρυθμη λειτουργία μιας κοινωνίας/κοινότητας. Φαίνεται δε πως η αναγνώριση αυτή δεν επήλθε ύστερα από τη μακροχρόνια ζύμωση δημιουργικών δυνάμεων του χώρου, αλλά πιο πολύ ως ανάγκη κάλυψης των χαμένων εισοδημάτων, ίσως και ... (...)