Καινοτομία, φυσικές πρώτες ύλες και υψηλή διατροφική αξία των προϊόντων οι «αξίες που περνούν από γενιά σε γενιά».
.
Πόσες επιχειρήσεις άραγε μπορούν να ισχυριστούν ότι βίωσαν και άντεξαν (προπαντός άντεξαν!) και τη κρίση που ακολούθησε το αμερικανικό κράχ του 1929 και αυτή που έχουμε την «τιμή» να βιώνουμε από το 2008 και εντεύθεν; Ο Γιώτης μπορεί!
Με αφετηρία το 1930 και την Ομόνοια, ο ηπειρώτης Ιωάννης Γιώτης συλλαμβάνει την ιδέα για την παραγωγή παιδικής τροφής υψηλής διατροφικής αξίας σε ... (...)
Άρθρα & Στατιστικά Εμπορίου
18
Apr2014
Μια πορεία βασισμένη στην ανάδειξη της παράδοσης μέσω της τεχνολογίας
.
Πειραιάς 1960: Ο Βασίλης Λαφαζάνης με καταγωγή από τη Σμύρνη δημιουργεί μετά από δεκαπέντε χρόνια παραγωγής κρασιού το πρώτο ιδιόκτητο οινοποιείο της οικογένειας. Εικοσιπέντε χρόνια αργότερα ο γιός του Σπύρος με σπουδές στην οινολογία αναλαμβάνει τα ηνία της επιχείρησης και παίρνει την μεγάλη απόφαση: επένδυση στην αξιοποίηση μοναδικών ποικιλιών κρασιού με έμφαση στις σύγχρονες τεχνολογίες για να δώσουν νέα προοπτική στο ελληνικό κρασί.
Έτσι αποφασίζεται η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου οινοποιείου ... (...)
16
Apr2014
Καινοτομία, εξωστρέφεια και επένδυση στις ελληνικές δυνάμεις η πρόταση του ομίλου για έξοδο από την ύφεση…
.
Με ιστορία που ξεκινά από τις αρχές της δεκαετίας του ’60, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έρχεται για άλλη μια φορά να υπενθυμίσει σε όλους μας τα στοιχεία που την κατέστησαν την μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην χώρα μας, με προϊόντα που συγκαταλέγονται μεταξύ των πλέον αναγνωρίσιμων brands ολόκληρης της αγοράς των τροφίμων και των ποτών.
Κατέχοντας ήδη το 2% του συνολικού ... (...)
26
Aug2013
Οι μεγαλύτερες Οινοποιίες της χώρας μας το 2012 στην πιο ζημιογόνο χρήση της τελευταίας δεκαετίας και η τεράστια σημασία των εξαγωγών
.
Ο κλάδος της Ελληνικής οινοποιίας και το 2012 αντιμετώπισε τις σημαντικές επιπτώσεις της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης, την σφοδρότητα των αρνητικών συνθηκών που επικρατούν στην Ελληνική αγορά (έλλειψη ρευστότητας, προβληματική πρόσβαση στο τραπεζικό σύστημα, υψηλή επισφάλεια στις πωλήσεις με πίστωση στο χονδρεμπόριο και στην κρύα αγορά κ.α.) αλλά και τους σοβαρούς προβληματισμούς της πρώτης ύλης: Την περσινή χρονιά (2012), μετά τον καταστροφικό (ποσοτικά, ... (...)
25
Jun2013
.
Η αναγέννηση του Ελληνικού κρασιού στις Ηνωμένες Πολιτείες, την μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά του πλανήτη μας (σχετικό με το τελευταίο αυτό θέμα είναι το άρθρο μας 18ης Ιουνίου 2013 με τίτλο Top 15 Consumer Markets: Οι μεγαλύτερες καταναλωτικές αγορές του κόσμου για το έτος 2012) συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς, χάρις στις προσπάθειες της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ) η οποία μετά την ολοκλήρωση του «Στρατηγικού Σχεδιασμού Βranding και Μarketing για το ελληνικό κρασί στην εγχώρια και τις διεθνείς αγορές» το έτος 2010, εργάζεται με συνέπεια και επαγγελματισμό για να ... (...)