Άρθρα & Στατιστικά Εμπορίου

29

Jun2014
Πλέον το διακρίνουμε ευκρινέστερα από ποτέ: η κρίση δημιούργησε νέες ανάγκες, συνεπώς και νέες ιδέες για να τις καλύψουν, το προφανές και το αυτονόητο ήρθαν και πάλι στη μόδα (και εκεί ελπίζουμε να παραμείνουν) και η εν γένει νοοτροπία μας διαφοροποιήθηκε προς το καλύτερο.

10

Jun2014
Πέντε προϊόντα ικανά να μας σηκώσουν από το κρεβάτι και να μας γεμίσουν με γεύση και απόλαυση την ημέρα μας, από την αρχή της. Επιπλέον, απαραίτητα -θα μπορούσε να τα χαρακτηρίσει κανείς- για την εδραίωση του ελληνικού πρωινού στις τουριστικές μονάδες ανά την χώρα. Με κοινά χαρακτηριστικά την αφοσίωση στην παραδοσιακή τεχνική διαδικασία παρασκευής αλλά ταυτόχρονα και την δημιουργική φαντασία για νέες και καινοτόμες συνταγές που θα ικανοποιούν όλα τα γούστα, οι πέντε αυτές προσπάθειες μας γεμίζουν αισιοδοξία και προσμονή για τα επόμενα βήματα της ελληνικής ... (...)

30

May2014
Μια τέτοια ακριβώς περίπτωση είναι χωρίς αμφιβολία εκείνη της οικογένειας του Στέλιου Γρυπιώτη από το πιο πράσινο νησί της Ελλάδος, την πανέμορφη Σκόπελο. Εδώ και τρείς ολόκληρες γενεές η οικογένεια Γρυπιώτη φτιάχνει ένα αγνό, παραδοσιακό σαπούνι χωρίς χημικά ή άλλα πρόσθετα – ένα αυθεντικό φυσικό καλλυντικό προσώπου και σώματος!

23

May2014
Έχουν την δυνατότητα να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς και να διακριθούν παγκοσμίως στο τομέα του ποιοτικού προϊόντος . Ακούμε όλο και συχνότερα την πρόταση ότι η Ελλάδα πρέπει να παράγει ποιοτικό προϊόν και να το προωθήσει στις αγορές του κόσμου (και σωστά). Τι περικλείει όμως η έννοια του ποιοτικού προϊόντος (gourmet); Μια πρώτη προσέγγιση θα μας οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι gourmet είναι το ακριβό, το εξεζητημένο και το ελιτίστικο, αυτό που απευθύνεται μοναχά σε λίγους και εκλεκτούς. Κάθετα όχι! Είναι ... (...)

16

May2014
Δημιουργήθηκαν και συμβάλλουν στην ανανέωση της ελληνικής γαστρονομίας . Οι Έλληνες πάντα δημιουργούσαμε. Βρίσκαμε και βρίσκουμε την ανάγκη και την καλύπτουμε βασιζόμενοι στο οικοσύστημα που είμαστε ενταγμένοι. Ανά την Ελλάδα υπάρχουν πλείστα παραδείγματα από προϊόντα που έχουν όλα τα φόντα να εξελιχθούν σε φάρους όχι μόνο για την ελληνική παραγωγή αλλά και γενικότερα για την επαναφορά της αισιοδοξίας και της πίστης μας. Και είναι οι προσπάθειες των ανθρώπων πίσω από αυτά που μπορούν και το πετυχαίνουν αυτό. Κοινός παρανομαστής τους ο ... (...)