.
Το προφίλ των αλλοδαπών τουριστών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σκιαγραφεί έρευνα του Μεσογειακού Αγρονομικού Ινστιτούτου Χανίων (ΜΑΙΧ), σε συνεργασία με το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης και το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης.
.
Τα συμπεράσματα της έρευνας αναδεινύουν τη διασύνδεση τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα, καθώς προκύπτει ότι ένας στους 2 αλλοδαπούς τουρίστες αγοράζει τοπικά αγροδιατροφικά προϊόντα.
Τα ποσοστά κατανάλωσης τοπικών προϊόντων δείχνουν οτι οι αλλοδαποί τουρίστες φαίνεται να προτιμούν περισσότερο τα τοπικά τυριά, όπως είναι η φέτα, γραβιέρα και μυζήθρα με ποσοστό 83% και ακολουθούν τα λαχανικά με 79%, το ελαιόλαδο με 77%, το κρασί και η τσικουδιά με 73%, αντίστοιχα. Περίπου δύο στους τρεις καταναλώνουν φρέσκο χυμό πορτοκαλιού, ενώ 53% προτιμάει το μέλι και τα πορτοκάλια.
Σημαντικά ποσοστά εμφανίζονται στην κατανάλωση παξιμαδιού, σαπουνιού από ελαιόλαδο καθώς και των αρωματικών φυτών με 42%, 23% και 10%, αντίστοιχα.
.
.
Μ.Κ.
You must be logged in to post a comment.