Για 60ή χρονιά διοργανώθηκε φέτος από τις 29 Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου η Διεθνής Έκθεση Summer Fancy Food Show, όπου 2.730 εισαγωγείς, κατασκευαστές και επιχειρηματίες τροφίμων παρουσίασαν προϊόντα από 48 διαφορετικές χώρες σε 28.000 αγοραστές.
Στην έκθεση, που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, στο Jacob K. Javits Convention Center, παρουσίασαν τα προϊόντα τους χιλιάδες εκπρόσωποι από κορυφαία εστιατόρια και εταιρείες τροφίμων των Η.Π.Α, όπως οι Whole Foods, Kroger, Dean & DeLuca, Gourmet Garage και Mollie Stone’s Markets.
Επίσης, ο τομέας του ελαιολάδου εκπροσωπήθηκε ικανοποιητικά. Ανάμεσα στους διεθνείς και τους εγχώριους εκθέτες από τη βιομηχανία ελαιολάδου, πολλοί συμμετέχουν στην έκθεση χρόνια, ενώ άλλοι παρευρέθηκαν για πρώτη φορά.
Ωστόσο, οι λόγοι πίσω από τη συμμετοχή και των 2 ομάδων είναι κοινοί: η αμερικανική αγορά είναι κρίσιμη και η έκθεση παρέχει την ευκαιρία για τη δημιουργία των κατάλληλων επαφών.
Σχεδόν όλοι εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους για τις ευκαιρίες ανάπτυξης στην Αμερική που δεν έχουν πραγματοποιηθεί, με ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση της ενημέρωσης για το ελαιόλαδο.
Όπως δήλωσε η Antonella Caroli, διευθύντρια πωλήσεων και εξαγωγών της Antica Masseria Caroli από την Ιταλία, ««είναι μια σημαντική αγορά. Θέλουμε να βελτιώσουμε τις γνώσεις των Αμερικανών για το ελαιόλαδο. Υπάρχει μεγάλη σύγχυση και θέλουμε να εξηγήσουμε πώς τα ποιοτικά ελαιόλαδα είναι διαφορετικά».
Άλλοι εκθέτες ήταν ενθουσιασμένοι για τη σύνδεση με τους καταναλωτές των ΗΠΑ, τους αγοραστές κτλ. Ο Savas Ozaltun, γενικός διευθυντής της Ravika, της ταχύτερα αναπτυσσόμενης μάρκας ελαιολάδου στην Τουρκία, γνωρίζει ότι υπάρχει μεγάλη προοπτική στις ΗΠΑ. «Ερχόμαστε στην Fancy Food Show για πάνω από πέντε χρόνια και έχουμε διαπιστώσει ότι οι Αμερικανοί είναι πάντα ανοιχτοί στο «νέο», «θέλουν να μάθουν για νέες πηγές ποιοτικών λαδιών, κυρίως γιατί η αγορά έχει κορεστεί με έλαια από ορισμένες γνωστές παραγωγικές χώρες».
Πηγή: Agronews.gr
You must be logged in to post a comment.