Ακόμα και όταν είναι δεδομένο πως όλοι οι Έλληνες μπορούμε να ανακουφιστούμε από τα δυσβάστακτα οικονομικά δεινά που συσσωρεύει στην πλάτη μας η οικονομική κρίση, αρκεί οι μισοί μόνο Έλληνες να επέλεγαν για τις καθημερινές, καταναλωτικές τους συνήθειες αποκλειστικά και μόνο προϊόντα που παράγονται μέσα στην Ελλάδα και φέρουν στην ... (...)
Οι μεγάλες ανακατανομές των πολύτιμων μεριδίων της Ελληνικής αγοράς χονδρικής / λιανικής μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου που ξεκίνησαν πριν από λίγα χρόνια, σχεδόν παράλληλα με την ένταση της οικονομικής κρίσης, αναμένεται να συνεχιστούν όχι μόνο ολόκληρο το 2016 αλλά και το 2017.
Η ολοκλήρωση της επώδυνης, ... (...)
Οι ραγδαίες εξελίξεις που επέφερε η οικονομική κρίση στην αγορά των αλυσίδων καταστημάτων λιανικής / χονδρικής, καταγράφηκαν στις 11 Απριλίου 2016 στο άρθρο με τίτλο Ραγδαίες αλλαγές στην Ελληνική αγορά λιανικής/χονδρικής την περίοδο 2015-2016.
Δύο από τις πιο σημαντικές οινοποιητικές επιχειρήσεις της χώρας μας ξεκίνησαν, από τον Μάρτιο του 2016, μια κοινή πορεία προς την κορυφή της Ελληνικής αγοράς, ενώνοντας τις δυνάμεις τους στην εγχώρια αγορά με συμφωνία αποκλειστικής διανομής αλλά και με ουσιαστική συνεργασία στις διεθνείς αγορές.