Ακόμα και όταν είναι δεδομένο πως όλοι οι Έλληνες μπορούμε να ανακουφιστούμε από τα δυσβάστακτα οικονομικά δεινά που συσσωρεύει στην πλάτη μας η οικονομική κρίση, αρκεί οι μισοί μόνο Έλληνες να επέλεγαν για τις καθημερινές, καταναλωτικές τους συνήθειες αποκλειστικά και μόνο προϊόντα που παράγονται μέσα στην Ελλάδα και φέρουν στην ... (...)
Blog
Οι μεγάλες ανακατανομές των πολύτιμων μεριδίων της Ελληνικής αγοράς χονδρικής / λιανικής μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου που ξεκίνησαν πριν από λίγα χρόνια, σχεδόν παράλληλα με την ένταση της οικονομικής κρίσης, αναμένεται να συνεχιστούν όχι μόνο ολόκληρο το 2016 αλλά και το 2017.
Η ολοκλήρωση της επώδυνης, ... (...)
Οι ραγδαίες εξελίξεις που επέφερε η οικονομική κρίση στην αγορά των αλυσίδων καταστημάτων λιανικής / χονδρικής, καταγράφηκαν στις 11 Απριλίου 2016 στο άρθρο με τίτλο Ραγδαίες αλλαγές στην Ελληνική αγορά λιανικής/χονδρικής την περίοδο 2015-2016.
Δύο από τις πιο σημαντικές οινοποιητικές επιχειρήσεις της χώρας μας ξεκίνησαν, από τον Μάρτιο του 2016, μια κοινή πορεία προς την κορυφή της Ελληνικής αγοράς, ενώνοντας τις δυνάμεις τους στην εγχώρια αγορά με συμφωνία αποκλειστικής διανομής αλλά και με ουσιαστική συνεργασία στις διεθνείς αγορές.
Η οικονομική κρίση της τελευταίας εξαετίας σαρώνει την Ελληνική αγορά χονδρικής / λιανικής με τις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων να βρίσκονται στο επίκεντρο καταιγιστικών αλλαγών που κυριολεκτικά ανατρέπουν τον μέχρι σήμερα γνωστό χάρτη της Ελληνικής αγοράς.
Μια εξαιρετική ιδιωτική πρωτοβουλία κατευθύνει επιτέλους πρακτικά την πολύ έντονη τάση να Αγοράζουμε Ελληνικά που άρχισε να διαμορφώνεται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα της βαθειάς οικονομικής κρίσης και των αλλεπάλληλων μνημονίων.
Η Ελληνική αγορά διαθέτει πλέον εκατοντάδες ετικέτες μπύρας Ελληνικής παραγωγής. Οι εξαιρετικής ποιότητας μπύρες που παράγονται σε κάθε γωνιά της Ελλάδος, από το Καστέλι Κισσάμου, το Ρέθυμνο ή το Ζουνάκι της Κρήτης, την Σαντορίνη, την Ρόδο, την Χίο, την Τήνο, την Εύβοια, ολόκληρη την ηπειρωτική Ελλάδα μέχρι την Κέρκυρα ... (...)
Οι Έλληνες έχουμε υποχρέωση να προβάλλουμε στα εκατομμύρια των ξένων επισκεπτών μας τα Ελληνικά εμφιαλωμένα νερά, μαζί με όλα τα Ελληνικά προϊόντα, όχι μόνο γιατί με τον τρόπο αυτό ωφελούμε την χώρα μας και έμμεσα τον εαυτό μας, αλλά γατί οι ξένοι επισκέπτες δεν έρχονται μόνο να γνωρίσουν τις ... (...)
Πιστεύουμε ότι η κοινωνική αποδοχή μιας εταιρίας, όσο μεγάλη και αν θεωρείται, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την πορεία και την ανάπτυξη των πωλήσεων της. Όσοι δεν το αντιλαμβάνονται, αργά ή γρήγορα, το πληρώνουν πανάκριβα.
Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο: Έρευνα αγοράς
by Λεωνίδας Κουμάκης / 30/09/2015 / Άρθρα, Άρθρα, Άρθρα, Άρθρα, Άρθρα, Άρθρα, Άρθρα, Άρθρα, Άρθρα, Άρθρα, Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst), Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst), Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst), Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst), Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst), Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst), Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst), Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst), Προβαλλόμενο άρθρο (Analyst)
Τα τελευταία τρία χρόνια η παγκόσμια αγορά ελαιολάδου βρίσκεται σε τιμολογιακή «αναστάτωση» διότι ο μεγαλύτερος παραγωγός ελαιολάδου στον κόσμο (Ισπανία) το 2014 είχε την μικρότερη παραγωγή των τελευταίων 50 χρόνων συγκεντρώνοντας 780.000 τόνους ελαιολάδου έναντι μιας μέσης, ετήσιας παραγωγής 1.500.000 τόνων ελαιολάδου.